Wat denken jullie? De Nintendo Switch nu kopen of beter wachten tot de gekende problemen eruit zijn?
4 Antwoord
Bij de release kon je de switch kopen voor 300 Euro, maar door de beperkte voorraad hebben alle winkels hun prijs opgetrokken naar 330 Euro.
Als je nog even geduld hebt, zakt de prijs sowieso terug naar 300 Euro of komt er een Nintendo Switch game bundel die je mogelijk de moeite gaat vinden.
Collishop heeft al een eerste bundel met de Just Dance game beschikbaar:
De Switch is nergens te bespeuren in de winkels, ook geen reclame in de winkels. Grote ketens zoals mediamarkt, dreamland, carrefour enz. hebben geen enkel plaats voorzien voor de Switch. Dit lijkt op het commerciële boycotten van de Nintendo Switch door de retailsector. Jammer. Zeer Jammer.
De Switch heeft op dit moment meer games dan het lijkt doordat de meeste games geen fysieke versie hebben. (Enkel beschikbaar in de store)
Op dit moment zou ik hem echter enkel kopen als je een echte nintendo of platformgames-fan bent.
In de toekomst gaat er namelijk meer third-party support zijn en gaat de prijs lager liggen.
Met de release van Super Mario Odyssey heeft Switch opnieuw een topper erbij. De eShop zit propvol leuke games en ik denk dat het nu zeker de moeite is om een Nintendo Switch te kopen.
Als je sowieso een game erbij koopt, kan je misschien uitkijken voor een voordelige Nintendo Switch bundel.
Ik vermoed dat ze door de grote vraag echt gewoon een probleem met hun voorraad hebben. Collishop had recent trouwens een nieuwe lading online beschikbaar en in verschillende Media Markt filialen liggen er nog enkele Nintendo Switch consoles.